Rólam

Tőlem nagyobb Emirátusok rajongót nem találsz.

Életem eddigi legjobb 6 évét töltöttem Dubaiban a családommal. Üzletileg, emberileg a legjobb választás volt az a hely számunkra.

Hogy miben tudok Neked segíteni az Emirátusok kapcsán?

2 órában össze tudom foglalni számodra azokat az aktualitásokat és üzleti alapvetéseket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy  sikeresen indulj el cégeddel emirátusi üzleti céljaid felé.

4 órában meg tudom mutatni számodra, céged termékei vagy szolgáltatásai milyen eséllyel indulhatnak az emirátusi piacon.

Ha már kint vagy cégeddel, termékeiddel, szolgáltatásaiddal és beszélnél valakivel, aki nagy valószínűséggel már találkozott azokkal a kérdésekkel és válaszokkal amik most téged foglalkoztatnak, keress meg és beszéljünk róla.

Mi alapján mondom ezt?

Jogászként, tanácsadóként segítem a hozzám fordulókat üzleti útjukon az Emirátusokban.

2 évig voltam a Magyar Nemzeti Kereskedőház Dubai székhelyű irodájának megalapítója és vezetője, majd a saját cégemben folytattam munkámat tanácsadóként. Fő tevékenységünk a cégalapítás, piackutatás és üzleti tanácsadás.

Keress meg bármikor! Éljen a napsütés,

Dr. Novák Nóra
happybirthday_virgo.png

www.dubaiconnect.hu

nnovak@dubaiconnect.hu

Skype: novak.nora